Beste bezoeker, System One heeft een nieuwe website.
Notities en taken

U kunt extra informatie toevoegen aan een relatie, project, event, contract en factuur in de vorm van een notitie of taak. Hiermee kunnen afspraken en opdrachten systematisch worden opgeslagen en teruggevonden, zodat u altijd uw organisatie op orde heeft.

De detailweergave van items in verschillende secties (zoals een relatie, project, event, contract of factuur)  is bijgewerk: Het optiemenu is uitgebreid met de knoppen "nieuwe notitie" en "nieuwe taak". Hiermee wordt een dialoogvenster geopend, waarmee notities en taken kunnen worden ingevoerd.

Notities

Een notitie is een aantekening welke kan worden toegevoegd aan het item. Een notitie wordt bijvoorbeeld gebruikt om een afspraak met een relatie vast te leggen of de inhoud van een telefoongesprek samen te vatten.

Bij iedere notitie wordt automatisch opgeslagen wie de notitie gemaakt heeft en wanneer dit is gedaan. Dit overzicht biedt veel structuur en duidelijkheid, zodat u en uw collega’s ook in de toekomst gemaakte afspraken kunnen terugvinden.

Taken

Een taak is een opdracht voor uzelf of uw collega, welke op een later moment moet worden uitgevoerd. De taak bij de juiste persoon in het persoonlijke dashboard verschijnen. U gebruikt een taak om bijvoorbeeld een uitgestelde betaling na te bellen. Als de taak is uitgevoerd kunt u deze omzetten in een notitie.